Logo Centrum Informacji Turystycznej w Kalisz
Facebook - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuTwitter - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuYoutube - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuFoursquare - Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu
Flaga - język polskiFlaga język angielskiFlaga język niemiecki
Aktualności
Informacje praktyczne
Atrakcje turystyczne
Multimedia
Kontakt
Start / Aktualności » Wielki sukces promocyjny Miasta Kalisza podczas Targów Turystycznych LATO.
Aktualności
2014-04-07 / Wielki sukces promocyjny Miasta Kalisza podczas Targów Turystycznych LATO.
W dniach 4 - 6 kwietnia 2014r. Miasto Kalisz uczestniczyło w XIX Targach Turystyki i Wypoczynku LATO 2014.

Impreza odbywała się w Centrum MT Polska w Warszawie. Podczas targów zaprezentowało się ok. 130 wystawców z kraju i zagranicy.
Z racji członkostwa w Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Miasto Kalisz prezentowało walory turystyczne oraz kulturalne na wspólnym stoisku. Sztandarową imprezą, promowaną w trakcie targów, był produkt turystyczny „Wybierz Kalisz na Weekend", nagrodzony certyfikatem „Najlepszy Produkt Turystyczny 2013" przez Polską Organizację Turystyczną. Oferta zawierająca możliwość zwiedzania miasta poprzez kurs zabytkowym autobusem, rejs Łodzią Słowiańską św. Wojciecha, a także kurs zabytkową dorożką cieszyła się wielkim zainteresowaniem zarówno warszawiaków, jak też turystów oraz mieszkających w stolicy kaliszan.

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała wystawę prezentującą produkty turystyczne, które w 2013 roku otrzymały certyfikaty. Zorganizowała także konferencję dotyczącą konkursu na certyfikat POT oraz zaprezentowała materiały wydane jako pokłosie zeszłorocznej edycji konkursu. Wśród laureatów prezentowanych zarówno podczas wystawy, konferencji jak i w materiałach promocyjnych znalazł się produkt turystyczny „Wybierz Kalisz na weekend".

Stoisko Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej wraz z Kaliszem odniosło bardzo duży sukces, nagrodzone zostało bowiem „Kryształowym Słońcem" w kategorii: najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko krajowe tych targów. Nagroda przyznawana była w dwóch kategoriach: na najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko międzynarodowe oraz na najbardziej oryginalne i profesjonalne stoisko krajowe. W tej drugiej kategorii stoisko Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej i Miasta Kalisz, pokonało m.in. Małopolskę, woj. śląskie czy woj. lubelskie.

Stoisko Miasta Kalisza odwiedził również kaliszanin z urodzenia - Henryk Sytner, dziennikarz radiowej „Trójki", wielki miłośnik podróży, propagator turystyki aktywnej. Na antenie radiowej zachęcał do wizyty w najstarszym polskim mieście.

Bardzo mocny akcent promocyjny związany był z sukcesem płyty „Night in Calisia" oraz ze zbliżającym się warszawskim koncertem, który zagrany zostanie 24 kwietnia, w Sali Kongresowej, podczas XX Gali „Fryderyków". Przedstawiciele Miasta Kalisza zorganizowali konkurs, w wyniku którego kilkoro szczęśliwców nagrodzonych zostało płytą, uhonorowaną „GRAMMY Award" oraz uznaną za „Platynową Płytę".

Z kronikarskiego obowiązku należy zaznaczyć, iż w czasie trzech dni targi odwiedziło około 30 000 osób, z których wielu deklarowało przyjazd do najstarszego miasta w Polsce.

 
 
 
 
 
 
 
Galeria zdjęć
Grafika kalendarz imprez
Banner, Szlak Piastowski
Linki