Logo Centrum Informacji Turystycznej w Kalisz
Facebook - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuTwitter - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuYoutube - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuFoursquare - Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu
Flaga - język polskiFlaga język angielskiFlaga język niemiecki
Aktualności
Informacje praktyczne
Atrakcje turystyczne
Multimedia
Kontakt
Start / Aktualności » Miasto Kalisz nagrodzone Kogutami
Aktualności
2014-03-18 / Miasto Kalisz nagrodzone Kogutami
Produkt promocyjny „Kalisz Jazzowy” oraz „Kalisia Nowa” – wydawany przez Miasto miesięcznik społeczno-kulturalny uhonorowane zostały Kogutami – nagrodami przyznanymi w ramach I edycji Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów „Poloniada

Koguty wręczono w Płocku, podczas towarzyszącej targom uroczystej gali.
Nagrody przyznano w 10 kategoriach z dziedziny promocji i kultury. W składzie jury znaleźli się specjaliści od reklamy i marketingu miejsc, a także dziennikarze zajmujący się szeroko pojętą kulturą. Miasto Kalisz odniosło podwójny sukces zdobywając I nagrodę w kategorii: najważniejsze wydarzenie kulturalne za produkt promocyjny "Kalisz Jazzowy" (40.Międzynarodowy Festiwal Pianistów Jazzowych oraz międzynarodowy sukces płyty Night in Calisia uhonorowanej tegoroczną nagrodą Grammy. Przypomnijmy, że album - nagrany specjalnie dla naszego miasta z okazji jubileuszu 1850- lecia jego istnienia, to wspólne dzieło amerykańskiego jazzmana Randy'ego Breckera, Trio Włodka Pawlika oraz Filharmonii Kaliskiej pod batutą Adama Klocka, a sponsorem przedsięwzięcia było Miasto Kalisz.
Drugą nagrodę w kategorii: wydawnictwo promocyjne w dziedzinie kultury zdobyła „Kalisia Nowa" - miesięcznik społeczno-kulturalny wydawany przez Miasto Kalisz, a redagowany przez pracowników Biura Informacji Miejskiej.


Oprócz uroczystej Gali Kogutów w Płocku, w tamtejszej Orlen Arena, odbyły się też dwudniowe targi, których celem była promocja kultury i polskich miast. Wśród stoisk wystawienniczych nie zabrakło też naszego, kaliskiego, prezentującego bogatą ofertę kulturalną i zachęcającego do zwiedzenia miasta choćby w ramach kampanii "Wybierz Kalisz na weekend".
Wręczenie Kogutów to dopiero początek działań promocyjnych „Poloniady". Pokłosiem targów będą artykuły w prasie ogólnopolskiej i polonijnej. Powstanie też film dokumentujący imprezę oraz specjalny biuletyn, który w nakładzie po 50 tysięcy egzemplarzy trafi do każdego z 90 polskich miast.

 

Za BIM

Grafika kalendarz imprez
Banner, Szlak Piastowski
Linki