Logo Centrum Informacji Turystycznej w Kalisz
Facebook - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuTwitter - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuYoutube - Centrum Informacji Turystycznej w KaliszuFoursquare - Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu
Flaga - język polskiFlaga język angielskiFlaga język niemiecki
Aktualności
Informacje praktyczne
Atrakcje turystyczne
Multimedia
Kontakt
Start / Aktualności » Wielkopolska. Wielka Historia. Wielka Przygoda
Aktualności
2013-12-12 / Wielkopolska. Wielka Historia. Wielka Przygoda
Podsumowano kampanię promocyjną Wielkopolski, która obejmowała także kaliskie produkty turystyczne.
Podsumowano kampanię promocyjną pod hasłem ''Wielkopolska. Wielka Historia. Wielka Przygoda'' realizowaną w ramach projektu Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej ''Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski'' współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Celem projektu było wykreowanie wyrazistego wizerunku Wielkopolski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie.

W ramach kampanii w kraju i poza jego granicami od kwietnia do grudnia 2013r. promowano wielkopolskie produkty turystyczne pod hasłami:
- ''Otwórz się na historię''
- ''Wkręć się w tradycję''
- ''Kolej na przygodę''
- ''Wyskocz na weekend''.

W grupie produktów ''Otwórz się na historię'' promowano między innymi Kalisz wraz z Rezerwatem Archeologicznym ''Kaliski Gród Piastów'' na Zawodziu.
Z kolei kaliski ratusz był jednym z produktów hasła ''Wkręć się w tradycję''.

Najważniejsze media wykorzystane do promocji regionu to internet i telewizja.

Do celów kampanii powstał m.in. spot promocyjny regionu:
http://www.youtube.com/watch?v=MVZ6tmhB0Z0

W ramach projektu powstała również strona internetowa w pięciu wersjach językowych:
http://visitwielkopolska.eu/pl/index

Badania zrealizowane przez firmę BIOSTAT pokazały, że coraz więcej turystów przyjeżdża do Wielkopolski, aby wypoczywać aktywnie, zwiedzać. Zwiększyło się zainteresowanie muzeami, imprezami kulturalnymi oraz zabytkami. Szczegółowe dane znaleźć można na stronie http://www.wielkopolska.travel/aktualnosci/529/

fot. logo kampanii

Grafika kalendarz imprez
Banner, Szlak Piastowski
Linki